Registracija telefonu: 8 444 52003; 8 444 51990; 8 615 23033

Registratūros darbo laikas: I-V 7.00 - 18.00 val.

Registracija internetu: www.sergu.lt arba

https://e-pacientas.lt/Visit/Doctors?healthCareProviderID=1086271

Iškvietimų į namus registracija: I-V 8.00 - 10.00 val.

Registratūros el.p.: registratura@tpoliklinika.lt 

 

PACIENTŲ REGISTRAVIMAS IR KONSULTAVIMAS

 Pacientų skambučių srautų valdymas Centre vyksta šia tvarka:
 Registratūroje įrengtas vietinio numerio 139 telefono aparatas, kurio pagalba įstaigos darbuotojai iš/į registratūrą skambina iš tam skirto telefono aparato tokiu būdu atlaisvinami registratūros numeriai, kuriais skambina pacientai į Centrą.
 Registratūroje yra 2 telefono aparatai, kurių numeriai 8444 51990, 8444 52003 skirti pacientui užsiregistravimui.
 Registratūroje dirba 4 darbuotojai, 2 darbuotojai nuolat atsakinėja į telefono skambučius.
 Centro internetinėje svetainėje https://www.tpoliklinika.lt/ veikia https://www.tpoliklinika.lt/klausimai-pageidavimai-skundai/ skiltis, pagalba gyvai.
 Pacientai turi galimybę paskambinti į pageidaujamo gydytojo kabinetą, neatsiliepus – skambutis peradresuojamas į registratūrą.
Pacientų registracija vykdoma šiomis priemonėmis:
 Registravimas telefonu per Centro registratūrą Į NSPP. Registratorius telefonu registruoja pacientą NSPP.
 Registravimas elektroniniu paštu per Centro registratūros el.p. registratura@tpoliklinika. Registratorius gavęs prašymą registruoją pacientą NSPP.
 Registravimas telefonu į tiesioginio kontakto su pacientu konsultaciją. Registraciją vykdo NSPP pacientui suteikęs šeimos gydytojo komandos narys ar kitas specialistas ne vėliau nei per 1-2 dienas, kai pacientas užregistruojamas į NSPP.
 Registravimas telefonu į tiesioginio kontakto su pacientu konsultaciją. Registraciją vykdo šeimos gydytojo komandos narys ar kitas specialistas pacientui paskambinus į gydytojo kabinetą.
 Paciento registracija vykdoma paciento kreipimosi metu į tiesioginio kontakto konsultaciją. Registraciją vykdoma per Centro registratūrą ar pacientui tiesiogiai susisiekus su gydytojo kabinetu tuo metu, kai jam paslauga reikalinga. Pirmoji šeimos gydytojo komandos nario konsultacija, kai pacientas kreipiasi dėl ūmaus sveikatos būklės pablogėjimo, kurio priežastis nežinoma (anksčiau nenustatyta), arba dėl reikšmingo anksčiau nustatytos ligos ar sveikatos sutrikimo pablogėjimo, pacientui teikiama tiesioginio kontakto būdu, išskyrus atvejus, kai įtariama užkrečiamoji liga ir (arba) paciento būklė leidžia jam suteikti paslaugas nuotoliniu būdu.
Centre pritaikytos techninės priemonės, kurios padidina pacientų galimybę prisiskambinti į Centro registratūrą ir užtikrinamas grįžtamasis ryšys šiomis priemonėmis:
 Sukurtas naujas elektroninis paštas neatsakytiskambuciai@tpoliklinika.lt, į kurį peradresuojama informacija apie neatsakytus skambučius. Tokiu būdu vedama neatsakytų skambučių statistika.
 Registratūros darbuotojai dienos eigoje pacientui perskambina jo skambintu numeriu ir išsiaiškina kokios paslaugos pacientui reikia.
 Fiksuojami visų įstaigos skyrių, padalinių neatsakyti pacientų skambučiai.
Pacientai elektroninėje registracijos sistemoje Centro elektroninėje sistemoje,  registruojami nuolat, neribojant registravimo terminų.
Pacientų registravimo į Telšių rajono pirminės sveikatos priežiūros centro teikiamų paslaugų laukimo tvarką rasite čia. 
Paskutinį kartą redaguota: 2020-10-21 10:31

Galerija