DUK

Su registracija susiję klausimai

1.  Kaip galima užsiregistruoti vizitui pas gydytojus? 

Registruotis pas gydytojus galite:

Registruojantis per IPR IS, Jūs galite nuotoliniu būdu rezervuoti priėmimo laiką, gauti pranešimus ir priminimus apie numatytą apsilankymą pas gydytoją, atšaukti apsilankymą, internete stebėti visų savo planuojamų bei įvykusių apsilankymų istoriją.

2. Kaip atšaukti paskirtą vizitą pas gydytoją?

Jeigu Jums reikia atšaukti paskirtą vizitą pas gydytoją, tai padaryti galite:

  • pranešdami bendruoju telefonu +370 44451990

 3. Ar būtina išankstinė registracija dėl kompensuojamųjų vaistų išrašymo / pratęsimo?

Siekdami sklandesnio darbo, primename, kad:

  • dėl kompensuojamųjų vaistų išrašymo pirmiausiai turite kreiptis į savo šeimos ar vaikų ligų gydytoją. Išankstinė registracija yra būtina.
  • rekomenduojame sekančiam vaistų pratęsimui registruotis iš kart po jų išrašymo, nuotolinei konsultacijai.

Registruotis galite:

Bendrieji klausimai

1. Kaip prisirašyti prie VšĮ Telšių r. PSPC ?

Prisirašyti prieVšĮ Telšių r. PSPC galite internetu arba atvykus į vietą.

Prisirašymas internetu:

  • Atidarykite nuorodą https://e-pacientas.lt/subscription/1086271

  • Atlikti prisirašymą reikalingas asmens tapatybės patvirtinimas.

  • Prisijunkite per savo banką arba per kitą elektroninę atpažinties priemonę.

  • Prisijungus pasirinkite šeimos gydytoją, pažymėkite sutikimus ir paspauskite PATEIKTI .

Plačiau apie mūsų šeimos gydytojus: https://www.tpoliklinika.lt

Prisirašymas atvykus į registratūrą:

  • Pasirinkite šeimos gydytoją pas kurį norėtumėte prisirašyti. Plačiau apie mūsų šeimos gydytojus: https://www.tpoliklinika.lt
  • Atvykite į registratūrą ir užpildykite prašymą gydytis pasirinktoje pirminės asmens sveikatos priežiūros įstaigoje ir kitus būtinus dokumentus.

Pacientų dažniausiai užduodami klausimai Covid-19 pandemijos metu:

  1. Kodėl matuojama temperatūra? – nes, karščiuojantis pacientas apžiūrimas mediko tam numatytoje patalpoje. Registratorė informuoja gydytoją ir suteikiama paslauga. Karščiuojantys pacientai negali būti įleidžiami į įstaigą ir būti prie kitų pacientų srautų.
  2. Kur turiu kreiptis jei nežinau, kaip man reikia elgtis įstaigoje, turiu pasiūlymą, nusiskundimą?  - registratūros telefonais 8444 52003, 51990, el.p., svetainėje: https://www.tpoliklinika.lt/klausimai-pageidavimai-skundai/, viešai prie įstaigos skelbimų lentoje nurodytu direktorės telefonu, visus kontaktus galite rasti internetinėje svetainėje.
  3.   Ar jau galima ateiti į įstaigą?  - žinoma, atvykus nepaskambinus, Jums bus pamatuota temperatūra ir  suteikta konsultacija registratūroje. Tuo metu pas gydytoją patekti tikėtina negalėsite, nes pacientai yra registruoti ir srautų sudaryti negalime, bet jei tuo metu gydytojas bus laisvas užeiti bus leista. Svarbu žinoti – kad turite ateiti pasiskambinus ir prieiti patogiai, laiku. Skubiu atveju, pasijutus blogai bus suderinta, kad būtumėte apžiūrėti kuo skubiau. Be eilės negalėsite užeiti.
  4. Kada man atskambins, jei užsiregistravau į nuotolinę konsultaciją? – kasdien gydytojo komanda skambina pacientams, todėl skambutį vėliausiai turėtumėte gauti kitą dieną. Būna atvejų, kad gydytojai po keletą kartų negali priskambinti pacientui. Todėl svarbu pateikti tokį telefono numerį į kurį priskambinti tikrai galės.
  5. Kaip žinoti, kad mums nepamiršo paskambinti? – Jūs registruojamas sistemoje, todėl visada galima patikrinti, jei nesulaukėte skambučio, kitą dieną skambinkite gydytojo arba registratūros telefonais.
  6. Kodėl negaliu užeiti kada noriu? – užeiti galite. Būsite pakonsultuotas registratūroje. Eiti į kabinetą, kada norite pas gydytoją reiktų eiti tik suderinus laikus.
  7. Kada tai baigsis? – paskelbta valstybės lygio ekstremalioji situacija tęsiasi. Įstaigoje stengiamės išlaikyti tvarką, kuri būtų patogi Jums tiek ekstremalioje situacijoje, tiek karantino,  pandemijos metu, ar stabilizavus padėčiai šalyje ir kad patirtumėte kuo mažiau pasikeitimų ateityje.
  8. Kokios paslaugos  jau teikiamos? – visos. Bet atkreipiame dėmesį, kad į visas paslaugas yra registruojama ir turite atvykti laiku.
  9. O jei pavėluosiu atvykti, ar būsiu priimtas? – Tokiu atveju teks palaukti kol bus priimti kiti pacientai savo laiku. Be eilės prieiti negalėsite. Gydytojo sprendimu būsite priimtas vėliau arba užregistruotas kitai dienai.
  10. Ar galiu susitarti su gydytoju dėl vizito? – Taip. Bet Jums turės būti paskirtas konkretus laikas.
  11. Ką daryti jei gydytojas nenurodė konkretaus laiko, ar įvyko nesusipratimas. – Registratūros darbuotojai išsiaiškins Jūsų klausimą su gydytoju pas kurį atvykote. Patys neskubėkite spręsti problemas. Būsite informuotas apie tolimesnius veiksmus.
Paskutinį kartą redaguota: 2024-06-27 15:17