Skundai ir jų sprendimai
- Titulinis
- Klausimai, pasiulymai, skundai
- Skundai ir jų sprendimai
- 2025 m. birželio 9 dieną, gautas paciento skundas:
Pateiktas skundas dėl specialisto kompetencijos, galimai padarytos žalos, netikslių aprašymų.
Centro atlikti veiksmai:
Atlikti du neplaniniai vidaus medicinos auditai. Ataskaitos išvadomis bei pacientų siūlymais vadovaujantis priimti šie sprendimai:
- Atnaujinta pacientų apsilankymų registracija vidinėje informacinėje sistemoje;
- Suorganizuoti 5 dienų mokymai specialisto kompetencijoms didinti;
- Inicijuota skyriaus veiklos aprašų peržiūra, atnaujinimas;
- Atkreiptas dėmesys į bendradarbiavimą su paciento artimaisiais, komandinį darbą,
- Pasiūlyta pagalba darbuotojams sudėtingų atvejų aptarimui, kompetencijų didinimui - supervizija;
- Darbuotojui sudarytas rezultatų gerinimo planas.
Esame nuoširdžiai dėkingi, kad bendradarbiaudami galime siekti kokybės, bendrų ir teisingų rezultatų turinčių reikšmės pacientų sveikatos ir paslaugų teikimui.
- 2025 m. birželio 6 dieną, gautas paciento klausimas:
Kur kreiptis, jei reikia mirusio artimųjų medicininių dokumentų išrašų.
Centro atsakymas- Telšių r. PSPC turite kreiptis į duomenų apsaugos pareigūną. Jums bus suteikta išsami informacija ir pagalba. Informaciją galite gauti registratūroje.
- 2025 m. gegužės 7 dieną, per internetinę susirašinėjimo programėlę pateiktas nusiskundimas:
Pacientė nurodė, kad nesant jos šeimos gydytojo, registratūros darbuotojai nesuteikė aiškios informacijos apie tolimesnius veiksmus t. y. apie galimybę registruotis pas pavaduojantį šeimos gydytoją. Taip pat išsakytas nepasitenkinimas registratūros darbuotojų bendravimo tonu ir informacijos kokybe.
Centro atsakymas- Atsižvelgus į nusiskundimą, buvo peržiūrėta ir sureguliuota registracijos tvarka, kai paciento šeimos gydytojas nedirba – pacientams užtikrinama galimybė registruotis pas pavaduojantį šeimos gydytoją. Registratūros darbuotojai papildomai informuoti apie bendravimo etiką ir paskatinti korektiškai bei dėmesingai bendrauti, atsižvelgiant į paciento poreikius.
- 2024 m. rugsėjo 5 dieną, Centre pateiktas siūlymas:
Pacientė Albina pateikė siūlymą peržiūrėti laiką, kuriuo gali skambinti pacientai dėl odontologų talonų paskyrimo, nes ryte sunku prisiskambinti.
Centro atsakymas - Priimtas sprendimas jau nuo sekančio mėnesio (registraciją dėl patekimo pas odontologus vykdyti nuo 14 val. paskelbtomis dienomis), kad pacientai galėtų lengviau prisiskambinti. Informaciją paviešinsime.
- 2024 m. liepos 16 dieną, bendruomenės susitikime pateiktas pastebėjimas:
Įsidarbinant nepilnamečiui asmeniui reikia atlikti sveikatos patikrinimą, pasitaiko atvejų, kai yra suklaidinami pacientai dėl kreipimosi kas turėtų atlikti patikrinimą.
Centro atsakymas - įdarbinamų nepilnamečių sveikatos patikrinimą atlieka šeimos medicinos paslaugas teikiantis gydytojas. Tokiu atveju reikalinga registruotis pas šeimos gydytoją per registratūrą telefonu 044451990 arba per IPR.ESVEIKATA.LT.
- 2024 m. liepos 2 dieną, tiesiogiai Centre pateiktas prašymas:
Pacientė kreipėsi į Centrą pateikdama prašymą paviešinti talonų pas odontologus dalinimo tvarką.
Centro atsakymas - registracijos talonai pas Centro odontologus gydymui nuo 2024 metų rugpjūčio 1 dienos skelbiami IPR.ESVEIKATA.lt arba dalinami REGISTRATŪROJE pirmą mėnesio darbo dieną nuo 7:00 iki 9:00.
- 2024 m. birželio 27 dieną gautas siūlymas per pokalbių programėlę Messenger Centro Facebook paskyroje:
Pacientė kreipėsi į Centrą pateikdama siūlymą įrengti kūdikių maitinimo ir vystymo kambarį, nes augina trečią vaikelį ir ne kartą atvykus teko maitinti ar pervystyti tiesiog tualete.
Centro sprendimas- nuo šių metų liepos 4 dienos Centre, 6 kabinete įrengtas kūdikių maitinimo ir vystymo kambarys, kad mamytės atvykusios į Centrą su kūdikiais galėtų patogiai ir saugiai pamaitinti ir pervystyti vaikučius. Dėkojame pacientei už idėją.
- 2024 m. birželio 27 dieną gautas pranešimas per programėlę Centro internetinėje svetainėje :
Pacientė skundžiasi, kad nebuvo atkreiptas dėmesys į tai, kad eilėje prie laboratorijos laukia mama su kūdikiu ir kreipėsi su prašymu, kad būtu įstaigoje aptarta situacija ir numatyta tvarka kūdikius priimti be eilės.
Centro sprendimas – įvesta įstaigoje tvarka, kad tėvai su kūdikiais gali būti priimami be eilės. Būtina prasinešti, kad laukiate. Informacija viešinama ant kabineto durų.
- 2022 m. spalio 04 dieną buvo gautas paciento V.P. pranešimas dėl kraujo paėmimo mokesčio. Atsižvelgiant į išsakytą nuomonę bei pasiūlymus ir pastebėjimus įstaigoje išleistas vadovo įsakymas (pridedama). Dėkojame pacientui už išsakytas mintis, pasiūlymus ir bendradarbiavimą, dėka to galime tobulinti įstaigos veiklą.