PASLAUGOS NEĮGALIESIEMS

PASLAUGOS NEĮGALIESIEMS
Gestų kalbos vertimo paslaugos

Lietuvių gestų kalbos vertimo centro Šiaulių teritorinis skyrius yra Lietuvių gestų kalbos vertimo centro padalinys, kurio paskirtis – teikti gestų kalbos vertimo paslaugas Šiaulių ir Telšių apskrityse ir gerinti informacijos prieinamumą kurtiesiems.

Užsakymai priimami įstaigos darbo metu: I - IV: 08:00-17:00 val., V: 08:00-15:45 val. Pietų pertrauka: I - V: 12:00-12:45 val.

El. paštu arba telefonu: [email protected], tel. (8 41) 524 493, mob.tel. (SMS) +370 617 34980

INFORMUOJAME KLAUSOS NEGALIĄ TURINČIUS PACIENTUS, jeigu Jums reikalinga pagalba užsisakant gestų vertėjo paslaugas maloniai prašome informuoti įstaigos socialinį darbuotoją tel. +37065904991. Mes padėsime Jums rasti pagalbą. 

Konsultavimo linija

INFORMUOJAME, kad nuo 2024 m. kovo 21 d.  Asmens su negalia teisių apsaugos agentūroje prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Agentūra) pradėjo veikti konsultavimo linija. Informacija ir konsultacijos teikiamos konsultavimo linijos telefonu +370 5 230 3060.  Raštą iš Agentūros rasite ČIA.

Keltuvas

Gerbiami pacientai, su džiaugsmu informuojame, kad VšĮ Telšių r. PSPC jau yra įrengtas keltuvas pritaikytas judėjimo negalią turintiems asmenims saugiai ir patogiai patekti  į antrą pastato aukštą ir vaikų raidos sutrikimų ankstyvosios reabilitacijos centrą. 

Pavėžėjimo paslauga

Nuo 2024 m. liepos 1 d. visoje Lietuvoje pradėta teikti pacientų pavėžėjimo paslauga.

Pavėžėjimo paslauga teikiama:

  • 75 m. ir vyresniems asmenims, kurie turi teisę į priemokas už kompensuojamuosius vaistus dėl nepakankamų pajamų;
  • asmenims, kuriems nustatytas 55 % ar mažesnis dalyvumo lygis ir turi teisę į priemokas už kompensuojamuosius vaistus dėl nepakankamų pajamų;
  • asmenims, kuriems nustatytas neįgalumas ir turi teisę į priemokas už kompensuojamuosius vaistus dėl nepakankamų pajamų;
  • asmenims dėl medicininių priežasčių.

Kokioms paslaugoms gauti galiu vykti pasinaudodamas pavėžėjimo paslauga?

  • kai vykstama į ASPĮ gauti planinių specializuotų ambulatorinių sveikatos priežiūros paslaugų ir (ar) grįžtama iš jų į gyvenamąją vietą;
  • kai vykstama į ASPĮ gauti planinių asmens sveikatos priežiūros dienos paslaugų (dienos chirurgija, dienos stacionaras) ir ( ar) grįžtama iš jų į gyvenamąją vietą;
  • kai vykstama į ASPĮ gauti planinių ambulatorinių reabilitacijos paslaugų (medicininė, vaikų raidos sutrikimų ankstyvoji reabilitacija) ir (ar) grįžtama iš jų į gyvenamąją vietą;
  • kai vykstama į ASPĮ gauti planinių hemodializės paslaugų ir (ar) grįžtama iš jų į gyvenamąją vietą (įskaitant pacientus, gydomus stacionarinės slaugos ir palaikomojo gydymo paslaugas teikiančiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose);
  • kai vykstama planiniam stacionariniam gydymui ir (ar) po jo į gyvenamąją vietą;
  • kai vykstama į asmens sveikatos priežiūros įstaigą dėl organo (-ų) transplantacijos, atsiradus potencialiam donorui;
  • kai grįžtama iš aktyviojo gydymo stacionarines asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiančios ASPĮ priėmimo-skubiosios pagalbos skyriaus į gyvenamąją vietą po to, kai greitosios medicinos pagalbos budinčios brigados atvežtam arba savarankiškai atvykusiam pacientui suteikiamos skubiosios medicinos pagalbos paslaugos.

Kaip užsisakyti pavėžėjimą?

  • Turėdamas aktyvų siuntimą ir užsiregistravęs vizitui pas sveikatos priežiūros specialistą, pacientas gali skambinti į Karštąją liniją trumpuoju telefono numeriu 1808 ir užsakyti pavėžėjimo paslaugąSkambinti šiuo numeriu galima visą parą, visomis savaitės dienomis. Linijos operatorius, patikrinęs, ar pacientas turi teisę gauti paslaugą, skiria jo poreikius atitinkančią transporto priemonę, suderina pavėžėjimo laiką.
  • Pavėžėjimo paslauga yra planinė, ją užsakyti rekomenduojama ne anksčiau kaip prieš mėnesį ir ne vėliau nei prieš dvi darbo dienas.
  • Užsakyti pavėžėjimo paslaugą gali ne tik pats pacientas, bet ir jį lydintis asmuo, socialinis darbuotojas, šeimos narys, sveikatos priežiūros specialistas ar kitas žmogus. Kartu su pacientu užsakytu transportu gali vykti ir jį lydintis asmuo ar net šuo vedlys.

Daugiau informacijos apie pavėžėjimo paslaugą rasite čia: https://1808.lt/ Taip pat galite kreiptis į įstaigos socialinę darbuotoją Jurgitą Kilčiauskienę telefonu +37065904991.  

 

Techninės pagalbos priemonės 

Techninės pagalbos priemonės – bet koks neįgaliųjų naudojamas specialus ar standartinis gaminys, įrankis, įranga ar techninė sistema, padedanti išvengti, kompensuoti, sumažinti arba pašalinti sutrikusių funkcijų įtaką sveikatos būklei, asmens savarankiškumui, ugdymuisi, darbinei veiklai. Platesnė informacija asmenims apie techninės pagalbos priemonių centro išduodamas priemones: https://tppc.lrv.lt/lt/

Telšių teritorinis padalinys:
Adresas: Žalioji g.4-4, LT-87334, Telšiai
Telefonas: 0 800 800 89 
El.paštas: [email protected]

Dėl konsultacijos taip pat galite kreiptis į įstaigos socialinę darbuotoją Jurgitą Kilčiauskienę telefonu +37065904991.  

Virtuali biblioteka ELVIS

Tuos, kurie negali skaityti įprastos knygos, kviečiame rinktis garsinę knygą ar žurnalą!

Siekdami užtikrinti kuo geresnes paslaugas savo pacientams, dalinamės informacija apie virtualią biblioteką ELVIS, kuri gali pasiūlyti tūkstančius pavadinimų populiarių įgarsintų leidinių, grožinės ir dalykinės literatūros.

  • negali skaityti dėl silpstančio regėjimo?
  • negali skaityti dėl sveikatos būklės (sunku sėdėti, laikyti knygą)?
  • tavo vaikas turi disleksiją ar kitų skaitymo sutrikimų?
  • tėvų ar senelių amžius jau toks, kad sveikatos būklė neleidžia skaityti įprastos knygos (negali ilgai sėdėti, sunku perversti puslapius, sunku išlaikyti knygą rankose, prastėja rega)?

Nedelsdamas registruokis pats ar registruok artimą žmogų virtualioje bibliotekoje ELVIS (elvislab.lt) – garsinę knygą atsisiųsti paprasta, o stebuklą ji sukuria didelį! Nemokamos ELVIS knygos skirtos tik žmonėms, negalintiems skaityti įprastai ir pateikusiems tai patvirtinantį dokumentą (gydytojo, logopedo ar optometrininko pažymą).

Jei reikia pagalbos ar turite klausimų – skambinkit tel. +37066780541 arba rašykit [email protected].

Dėl išsamesnės informacijos galite kreiptis į įstaigos socialinę darbuotoją Jurgitą Kilčiauskienę telefonu +37065904991.  

„Socialinės dirbtuvės“

Žemaitijos psichikos negalią turinčių žmonių klubas ,,Telšių atjauta“ nuo 2025 m. pradėjo teikti socialinių dirbtuvių paslaugą. Dirbtuvėse sudaromos galimybės padedant specialistams  ugdyti, lavinti ir palaikyti bendruosius ir specialiuosius darbinius įgūdžius, atliekant prasmingas darbinio užimtumo veiklas, nukreiptas į konkrečios prekės, produkto gamybą ar paslaugos atlikimą,  plečiant socialinius ryšius, didinant savarankiškumą bei integraciją visuomenėje ir dalyvių įsidarbinimo atviroje darbo rinkoje galimybes. Dirbtuvių dalyviai ne tik kurs ir mokysis, bet ir turės galimybę gauti kompensaciją už dalyvavimą veiklose

Daugiau informacijos Tel.  062152533

[email protected]

 

„Socialinės dirbtuvės“

VšĮ „Soneima“ kviečia neįgalumą turinčius asmenis prisijungti  prie naujos socialinių dirbtuvių programos.

 Ši veikla skirta padėti ugdyti darbinius gūdžius ir skatinti asmeninį bei profesinį tobulėjimą.

Dirbtuvėse siūlomos šios veiklos:

  • medienos apdirbimas,
  • avalynės taisymas,
  • siuvimas,
  • kitos kūrybinės ir praktinės užduotys.

Profesionalių specialistų komanda užtikrins individualų dėmesį ir pagalbą kiekvienam dalyviui-pagalbą kiekvienam padėsiančią atskleisti jų potencialą ir stiprinti pasitikėjimą savimi.

Kviečiame visus norinčius dalyvauti kreiptis dėl išsamesnės informacijos:

adresu: VšĮ „Soneima“, J. Biliūno g. 3, telefonas +37068732440

 

 

Paskutinį kartą redaguota: 2025-02-07 13:37

Galerija